Sunday, January 10, 2010

Berpaling dan pandang aku

Masa-masa telah berlalu. Musim itu juga sudah usang.
Kita sama-sama telah berpaling pergi dari situ, walaupun aku masih di belakang kau. 
Aku
Percaya aku juga sudah melepaskan cerita itu.
Semalam telah datang bertanya khabarku.
Melihat-lihat keadaan sekarang.
Sama sahaja, aku masih di belakang kau.
Di mata Semalam, aku lihat kau mencebik.
Aku halau Semalam, aku marah.

Apa kau fikir aku akan terus di belakang?

Sesekali, kau patut berpaling.

Aku tidak jauh di belakang.

18 comments:

  1. tetapi aku masih di hadapan...
    dan kau masih dibelakang...

    ReplyDelete
  2. Keadaan takkan kekal begitu, dan sedang kau masih memandang langit, aku terus menapak.

    Pergi tinggalkan kau.

    ReplyDelete
  3. luna luna.

    jangan pergi tingalkan aku.
    :D hehek

    ReplyDelete
  4. Kiba, darling..
    Aku bukan pergi meninggalkan kau. Aku sedang berjalan ke arah kau.

    Haha! XD

    ReplyDelete
  5. betul dalam maksudnya, apapon jngan lupa asal usul kita dri mana

    ReplyDelete
  6. Tarantulah
    Aku sedang cuba faham apa yang kau faham dari tulisan aku...


    Masih cuba faham...

    Bijan
    Eyh, rindu lah kat kau. Haha!
    Ayat mana yang kau nak jerit tu?

    ReplyDelete
  7. bukan mudah bukan?
    ah.

    sedikit terkebelakang pun sudah cukup nak merundumkan jiwa.

    ReplyDelete
  8. dia lupa guna side mirror tu.

    ReplyDelete
  9. pencubit
    Uh. Sakit cubitan kau. Haha!
    Ya. Maka aku terus saja melangkah lagi.

    Pisey
    itu lah.. cuba kau cerita sikit cerita arnab dengan kura-kura kat dia. ;p

    ReplyDelete
  10. Bijan, biar aku jerit balik,

    'Ok!!'

    hahaha

    ReplyDelete
  11. kalau aku buat cerita macam tu,agak2 kena lempang tak?

    haha.

    ReplyDelete
  12. Pisey,
    aku rasa, bergantung kepada tahap kecomelan gak la~ haha!

    ReplyDelete

Who are you?