Monday, October 5, 2009

Kenapa aku ada kamu.

Kerana, kalau side mirror rosak,
Kamu boleh tolong aku melihat kesilapan aku yang lalu.

Dan pemanduan kita lebih selamat.

Semoga kita sampai ke destinasi dengan nafas yang masih berhembus.

ps: Ini spontan ketika membalas comment Jayzuan.

8 comments:

  1. arh. spontan itu baik. tapi ini mendatar walaupun kreatif.

    ReplyDelete
  2. Haha!

    Aku mahu reformasi!!!

    XD

    ReplyDelete
  3. sebab kamu x ader aku...hu3
    aku nk gak side mirror kamu 2..
    mane tau lah tlg aku gak ti..
    sidemror lame da pecah..

    ReplyDelete
  4. maw side mirror aku? mana buleh.

    tu hak eksklusif.

    haha!

    ReplyDelete
  5. mirror pun kdekut...
    hampeh..
    bleh bli la...huh!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. ye la.. kalo kasi side mirror orang kat kamu, nanti orang nak bawak kete susah la..

    kan..? kita share kete la. nak?

    ReplyDelete
  7. ah.
    aku masih mencari kamu yang itu.
    atau aku rasa,
    aku sudah ada dia.



    terima kasih untuk ini.
    =)

    ReplyDelete
  8. Pisey
    :) bagus lah kalo dah jumpa..

    ReplyDelete

Who are you?